poniedziałek, 9 stycznia 2012

Nie tylko Hunter

     Zima nie jest w tym sezonie zimowa. Bardziej przydają się na tą pogodę kalosze niż ciepłe kozaki. No właśnie kalosze, odkąd Kate Moss pojawiła się w tych butach od firmy Hunter, stały się one obiektem pożądania.


Jako poszukiwaczka oryginalnych rozwiązań w stylizacji postanowiłam nie poddawać się trendowi Huntera i poszukać czegoś innego. Oto moje typy:

* Kalosze japońskiej firmy AMAORT, cena 399 zł


 

* Kalosze  firmy Dr Martens, cena 199 zł


* Kalosze  firmy RockFish z naturalnej gumy, dedykowane rybakom. Takie w kolorze pudrowego różu wybrałam dla siebie i kupiłam w sklepie TK Maxx w cenie 99 zł




* Ciekawe kalosze przeznaczone dla przemysłu, ale ja widzę je w "zimowej" stylizacji. Dunlop, cena około 60 zł


* Kalosze Ilse Jacobsen, cena około 400 zł

 

 * Kalosze Moov Boot


* Kalosze od domu mody Burberry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz