środa, 6 czerwca 2012

Euro-Szał

     Piłkarskie święto zbliża się wielkimi krokami, na ulicach coraz więcej samochodów jeździ z flagami, a witryny krzyczą do nas gadżetami związanymi z EURO 2012.
      Jak tu nie zwariować? Nie kupić w przypływie emocji rzeczy, których po zakończeniu turnieju już nigdy nie wyjmiemy z szafy? Na szczęście niektóre sklepy przygotowały ciekawą ofertę dla wymagających. Spokojnie można wybrać koszulki, bluzy, biżuterię a nawet buty
z motywami turnieju. Niektóre jednoznacznie komunikują jakiej piłkarskiej drużynie kibicujemy, inne posługują się oficjalnymi logo-gramami mistrzostw, są też takie, które dosłownie mówią, że piłka nas nie interesuje i jedynie dotrzymujemy towarzystwa partnerowi.
Moje typy:
Kolekcja t-shirtów z flagami od Big Star
 
 Ubrania dla lubiących i nielubiących piłkę nożna od Reserved
 
Zegarek w barwach narodowych od Apart
 
Obuwie kibica od Loft 37

     Ja wybieram się na jeden z meczy ćwierćfinałowych. Nie wiem jakie drużyny przyjdzie
mi oglądać, jednak mam nadzieję, że będzie to mecz w którym zobaczę na żywo mojego faworyta. Szykuję do tego wydarzenia swój ubraniowy set. Mam nadzieję, że będzie trafiony :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz