ale "bywanie" w niej nie jest uważane za obciach lecz coś co wręcz wypada robić;
nie do końca to zjawisko rozumiem... Ta największa sieć kawiarni na świecie ma ponad
20 tysięcy restauracji, jest niemalże w każdym kraju rozwiniętym. Przy takiej ilości punktów można je jeszcze nazywać "elitarnymi"? Czy panuje moda na picie kawy i chodzenie
z termicznym kubkiem? Czy to tylko dobry marketing marki?
Logo firmy zmieniało się na przestrzeni lat. Jego głównym motywem jest mitologiczna syrena, która w pierwszej wersji symbolu była w brązowym kolorze i miała odsłoniętą klatkę piersiową. Wraz z ewolucją znaku jej piersi zostały ukryte pod włosami, a kolorystyka zmieniła się na butelkową zieleń. Osobiście uważam, ze jest to bardzo dobrze zaprojektowane logo.
a także celebrytki Kim Kardashian, Miley Cyrus czy Nicole Richie, wszystkie zostały "złapane" przez fotoreporterów z papierowym kubkiem.
na ulicach. I tak noszenie ze sobą kubka stało się prestiżowe, a bywanie w kawowym fastfoodzie - modne. Niemalże na każdym blogu modowym i topowym Instagramie znajdziemy foto z kubkiem. Może nam się to podobać lub nie, ale Starbucks stał się produktem kultowym.
To co czas na kawę???
Muszę przyznać, że kawa ze Starbukcsa pod względem smakowym jest o wiele lepsza niż z Coffee Heaven,choć cena za kubek kawy jest jak dla mnie wygórowana, ale czego nie robi się dla bycia modnym :)
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńWedług mnie termiczny kubek to bardzo pomysłowy i popularny gadżet. Sama odkąd kupiłam na https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/termosy-i-kubki-termiczne mój pierwszy taki kubek, to zabieram go z sobą praktycznie wszędzie. Służy mi on zarówno w pracy, jak i podczas długiego spaceru. Solidne wykonanie sprawia, że moja ulubiona herbata ma zawsze odpowiednią temperaturę.
OdpowiedzUsuń